Το αισθησιακό βίντεο – υπερπαραγωγή του εστιατορίου με τα «χρυσά καλαμάρια» στη Μύκονο

Ένα εντυπωσιακό βίντεο δημιούργησαν οι υπεύθυνοι του εστιατορίου στη Μύκονομετά τον χαμό που προκάλεσε η απόδειξη που είδε το φως της δημοσιότητας με τα «χρυσά» καλαμάρια.

Αμερικανός τουρίστας από το Μπρούκλιν στη Νέα Υόρκη επισκέφτηκε πριν από κάποιο καιρό το εστιατόριο που βρίσκεται στον Πλατύ Γιαλό στο δημοφιλές και κοσμοπολίτικο νησί των Ανέμων. Στη συνέχεια ανάρτησε στο διαδίκτυο την απόδειξη στην οποία φαίνεται ότι πλήρωσε το εξωφρενικό ποσό των 836 ευρώ για 3 σαλάτες Ceasar, 6 μερίδες καλαμαράκια, 3 τοπικές μπύρες, 2 νερά και έναν χυμό.
«Ήταν εννέα άτομα και παρήγγειλαν 4 κιλά καλαμάρι, το οποίο χρεώθηκε με το κιλό. Το καλαμάρι ήταν φρέσκο και 100 ευρώ το κιλό. Είμαστε το καλύτερο μαγαζί στον Πλατύ Γιαλό και προσφέρουμε high end υπηρεσίες. Απευθυνόμαστε σε υψηλό πελατολόγιο και στο μαγαζί μας δεν έρχεσαι για να χορτάσεις, αλλά έρχεσαι για την εμπειρία. Υπάρχει μίνιμουμ χρέωση 25 ευρώ για κάθε άτομο στην παραλία», ήταν η απάντηση που έδωσε ο ιδιοκτήτης.

Σύμφωνα με το Mykonos Live TV που δημοσιεύει το βίντεο, το διαφημιστικό κλιπ «χολλυγουντιανών προδιαγραφών» έχει ως σκοπό «να αποδείξουν ότι πρόκειται για ένα πολυτελές all day restaurant που δεν διέπεται από λογική αισχροκέρδειας, απευθύνεται σε υψηλό πελατολόγιο και προσφέρει high end υπηρεσίες και μια αξέχαστη γαστρονομική εμπειρία πάνω στο κύμα».

Πρωταγωνίστρια του προωθητικού βίντεο είναι μια γοργόνα που καταλήγει στην Μύκονο και μαγεύεται από την ατμόσφαιρα και τους θησαυρούς της θάλασσας που σερβίρονται στο εστιατόριο. Η 15 κιλών ουρά της γοργόνας ήρθε από την Αμερική από εξειδικευμένο γραφείο που προμηθεύει όλες τις παραγωγές στο Χόλλυγουντ και κόστισε 5.000 ευρώ. Η πρωταγωνίστρια Χριστίνα Φαμέλη, που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την ταινία του Μανούσου Μανουσάκη «Ουζερί Τσιτσάνης», έκανε ειδικά μαθήματα κολύμβησης για να ανταποκριθεί στον ρόλο της, ενώ για λόγους ασφαλείας επιστρατεύτηκαν δύο δύτες και ένας ναυαγοσώστης κατά την διάρκεια των υποβρύχιων γυρισμάτων.

Μόνο τα κοσμήματα κόστισαν 6.000 ευρώ, ενώ στήθηκαν δύο καμαρίνια στα οποία δούλευαν συνεχώς στυλίστες, μακιγιέρ και ενδυματολόγο, καθώς τα πλάνα ήταν αρκετά. Η μουσική δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες του κλιπ και για την επιλογή της έγινε κρούση σε 10 επώνυμους καλλιτέχνες! Το συνολικό κόστος παραγωγής άγγιξε τα 50.000 ευρώ!